1 fucking decemder !

vad fort tiden går..

Det känns nästan som det var nyårsafton nyss. Och tänk vad mycket som har hänt på ett år. Alla nya man lärt känna, alla dumma saker jag gjort, ahah alla gånger jag skämt ut mig. Alla gånger jag blivit sårad, alla gånger jag skrattat. Alla minnen. Man blir nästan knäpp om man tänker tillbaka då. Man tänker på alla saker man kunde har gjort annorlunda. Så nu släpper vi det och ser bara framåt.

Om;

17 dar är det jullov !
23
dar är det JULAFTON
30 dar är det nyårsafton ( år 2010 )
33 dar fyller jag 16 !! :D

wiiihoooooow, år 2010 bli mitt år !



Kommentarer
Postat av: juliaa

Mitt också :D VÅRAT <3

2009-12-01 @ 17:23:06
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0