20 dar till jag fyller år !! :D

shoo brrreeeee !

Skolan gick fort och enkelt idag, jävligt skönt. Började halv 11, hade engelska där vi kollade film sen no där jag bara skrev av ett papper på datorn och på sista lektionen hade vi svenska då vi också bara kollade på film. JÄVLIGT SKÖNT. Om 4 dar e det lov. På torsdag är det klädsim, och på fredag slutar vi.

Alltså bara 2 "riktiga skoldagar" kvar.  Nu blire uppackning av norgepackningen. Kolla alla avsnitt av paradise som jag missat, göra julkort och sen ladda upp bilder på bloggen om jag hinner. Men nu ska jag snart till pappsen och lämna grejor sen tbx tooo mammi.

Skriver senare ikväll med min dator, puss sötnosar ♥





Kommentarer
Postat av: juliaa.

okej fetto du vinner <3

2009-12-14 @ 18:32:08
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0