30/12 2009

Nu är jag på lite bättre humör så jag kan skriva lite, om dagen och sånt. Denna dan var nästan som gårdagen fast kollade bara handboll denna dan. Kollade med Robin, Oliver, Amelia, Julia, Sandra och Emma. Kärra killar kom 2:a och kärras tjejer kom 3:a, så grattis till dom !

Nu sitter jag hemma hos pappa och kollar på "a cinderella story" äter chips och bara tjokcar mig ;D hhaha. Imon blir det att sova ut läääänge, om inte min lillasyster väcker mig.  Sen blir det att fixa mig för att sen åka och bowla med pappas kompisar och äta på restaurang, lyxigt där. haha. Nä, men det blir nog mysigt. Efter jag gjort det åker jag till mina tjejer och dansar på för fullt. Här ska dansas in det nya året !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0