4:e advent !

shoooosan alla morgonpigga varelser !

Vissa är ju sååååååå sega på att svara på sms, hihi känn er träffade ! anyway, snart har ja ätit upp halva min frukost, och sen är det bara hälften kvar. Mår illa så lite kämpigt. Får la slänga den om jag inte orkar. Emma det e väl så vi lever ? he he

Idag blir det storstädning av mitt rum, jippie ! jag som älskar att städa. nooot. Efter jag vart duktigt och städat ska jag nog träffa Emma och jolin ♥ så får vi se vad vi hittar på. Det blir säkert bra. Men nu måste jag sätta fart serrö.

Ha en trevlans dag, från oss alla till er alla.. 




Kommentarer
Postat av: julia andersson

hallå där ! :D

jag har en dagens fråga i bloggen

klicka här: http://yyuliaandersson.blogg.se/2009/december/dagens-fraga-1.html

och lämna en kommentar :)

ha en bra söndag !

2009-12-20 @ 13:53:24
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0