December = Chokladkalender !

wiiiiie  !!    ♥

När mamma kom hem hade hon köpt en chokladkalender till mig. hihih. Så nu har jag också en , Sandra & Amelia. Sitter och kollar på vänner och phobee har bäst humor , haha. Hon är bäst i serien.

Jag har pluggat lite no, men fattar fortfarande inte så mycket, får se hur det går imon. Nu måste jag packa ihop alla mina saker innan mamma kommer tillbaka igen då hon ska skjutsa mig till min lilla pappa. Ha en fortsatt bra tisdag och missa inte DH senare ikväll.

Måste bara säga en stor fet diss. !

att om man missar ett program på 5:an och man vill se det på internet. Så kostar det typ 20 kr/avsnitt och så kan man bara kolla på det i 24 timmar. Sen får man betala igen.. DÅLIGT ! alla andra kanaler har ju gratis... hmm, nåt kanal 5 borde ändra på ? JA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0