Fan fan fan fan fan fan fan jävla skit fan !!!

Det kan inte vara sant, jävla skit också. Du får inte lämna oss.

Jag vet inte hur jag ska beskriva i ord dom känslor jag känner. Det kan inte vara sant. Det får inte vara sant. Det får inte hända igen. Det skulle inte hända dig. Jag kan inte hålla tillbaka tårarna längre, och låtsats som allt är bra. För jag saknar dig så jävla mycket. Du är en bit av mig. Finns inte du, är inte jag hel. Bästa vän jag älskar dig något obeskrivligt. Vi har glidit isär lite, men det betyder inte att ja inte bryr mig om dig. För det gör jag så jävla mycket. Jag kan inte få in i huvudet. Är det sant det jag hört eller hörde jag bara helt fel. Det måste vara fel. För det kan inte vara sant. Hur ska vi klara oss utan dig älskling ? Jag kan inte få in tanken i mitt huvud ett liv utan dig. Allt var perfekt men nu är allt bara skit. Varför var det tvunen att hända just dig. Men du är stark. Du ger inte upp. Jag avgudar din styrka.

Nyår skulle ju bli så jävla bra, jag fattar inte hur fort allting kan vända. Det är så svårt att beskriva hur jag känner för dig och för det här. Det är så mycket känslor så det går inte att skriva ner svart på vitt. Jag är arg, samtidigt som jag är rädd och ledsen. Du betyder så jävla mycket för mig. Tvivla aldrig på det. Jag älskar hela dig. Du är fantastiskt bra, helt underbar vän. Kan skriva en hel bok om jag tvungen. Men detta blir det sista jag skriver i detta inlägget. Friendship NEVER ends ! Du kommer alltid finnas för mig.

jag ber en bön, för jag vill inte att du ska !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0