För mycket plugg just nu !

Hejhej bloggen !

Idag slutade jag tio i tre, tog bussen hem direkt och var hemma runt 4. Åhh vad jag älskar att bo 7899 mil från skolan :D, -.- !

När jag kom hem satte jag mig framför datorn, ovanligt.. Och så värmde jag på spaghetti och köttfärssås. Just nu kollar jag igenom några bloggar, men måste snart börja plugga. Idag hade vi no prov och det kändes jättebra, men efter jag pratat med några i klassen, fattade jag att jag hade tyvärr några fel :/

Imon blir det oförberett tyska prov och Matte prov. På fredag blir det oförberett engelska prov och tyska läxa. Nästa vecka blir det so-prov och en inläming om ergonomi. Och alla saker är viktiga för slutbetyget. Usch, vad jag rä skoltrött just nu. Känns som att inget vill gå min väg.

Aja får väl sluta klaga och börja plugga lite matte och börja skkriva lite på mitt ergonomi arbete.

Ha en underbar dag. Hinner inte lägga upp så mycket bilder. Har så mycket annat.


Kommentarer
Postat av: JOLIN

hej, skulle vara jättesnällt om du skulle vilja rösta på mig

är i final, i en veckansblogg-tävling

http://silverninas.blogg.se/2009/november/veckans-blogg-final.html#comment

tack så mycket! kram

2009-12-02 @ 18:21:11
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0