Fredagsmys !

Har inte hunnit skriva någonting idag, har haft fulllt upp hela dan. Nu är jag först helt ensam.

Först sjung vi i kyrkan, sen tillbaka till klassrummet för att få betyg och fika. Mina betyg var:

Bild: MVG
Engelska: VG
Hem- och konsumentkunskap: MVG
Idrott och hälsa: VG
Mattematik: VG
Moderna språk, språkval: MVG
Musik: VG
Biologi: VG
Fysik: G
Kemi: G
Geografi: VG
Historia: MVG
Religionkunskap: MVG
Samhällskunskap: VG
Slöjd: MVG
Svenska: MVG
Teknik: ///

Väldigt nöjd, men vet att jag kan förbättra vissa. Efter skolan åkte jag hem till emma, var där en stund sen stack vi till backaplan och åt på donken sen vidare till östra. Där vi hälsade på ÄLSKADE VICTORIA ! Älskar dig gumman, tvivla aldrig !

Efter ett litet besök åkte vi till backaplan där jag träffade upp mr x och åkte sen hem till mig. Så nu har vi legat och kollt på film och haft riktigt fredagsmys. Han åkte hem för en halvtimma sen. Han är en  helt underbar person !

Men nu ska lilla jag nana, höres imon people ;)


Kommentarer
Postat av: sandraa

ojojoj , vad hände igår egentligen ;)?!

2009-12-19 @ 09:59:46
URL: http://saandramagnusson.blogg.se/
Postat av: Maja

Var ju bra betyg=)

2009-12-19 @ 10:19:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0