:* fredagsmys

Hemma , fan vad skönt att vara ensam hemma !

Men snart kommer väl nån hem. Just nu sitter jag i köket och käkar pepperkaka och på radion är BAD ROMNACE !
Hade planerat att åka och träffa några i f-lunda. Och lite till som jag inte kan skriva här, black buissnes ;D hahah.

Men såklart blir det aldirg som man planerar så det blev inte nått med det. Så istället åkte jag hem till pappa så får jag ha en familjekväll orkar inte åka till backa igen. Och så får jag tid med alla saker jag måste göra. Som typ plugga, jippie ! 

När pappa kommer hem blir det fredagsmys med mat och sånt sen hjälper väl jag han med lite julpyssel. Våran fina julstad tex. ! 

Bilder kommer om jag orkar ta , puss puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0