handboll och hockeydag

godmorgon , goddag och godkväll.

Idag har jag varit i stan hela dan och skojjar inte, åkte in med bussen klockan 10 och kom hem för en halvtimma sen, 21. nej jag har inte shoppat hela den tiden, hhaah. Har kollat handboll och ishockey och har sprungit fram och tillbaka från olika matcher hit och dit bara för att kunna se så mycket som möjligt.

Mycket skratt har det också blivit, hahha. Våran humor är bäst tjejer. Skrattar verkligen för allting. Robin , eller frölunda vann då guld. Det är nog tack vare den grymma supporterklacken ! hahha. Grattis till dom iaf, väldigt duktiga killar.. ;) på ishockey då,inget annat..eller vad vet jag, hahha. nä nu får jag sluta. :$$

Imon blir det kolla finalerna på norden cup , handbollen då. Sen hem till pappa med alla saker, fixa sista inför nyår. Tänk att det bara är 2 dagar kvar på detta året, sjukt !

Men nästa år ska bli så jävla bäst, puss på er nu för nu tänkte jag kolla klart på filmen på tv.

här är skorna jag köpte : vi får se hur länge dom stannar på ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0