hatar all stress innan jul nu !

hejsan allihoppa !

Hinner som sagt inte uppdatera så mcyket denna veckan. Just nu sitter jag och gör tyskaläxan, sen blir det fortsätta på mitt ergonomi arbete och till sist plugga so ! ahhhhh ! asså jag orkar verkligen inte med all stress. Hinner aldrig vila. Det blir skola, sen hem och plugga tills man ska sova (Y) roligt liv ! så jävla skönt att vi ska till norge om 3 dar !

Hhihih ska till norge och åka skidor, kommer säkert bryta nått, ramla i liften och i backen. sooo mee (A). Så nu ska jag som sagt plugga, imon blir det hem och plugga, på onsdag blir det hem till mamma och packa och sen på torsdag kl 16, åker vi. Och jag vet inte vad jag ska packa än, eller om jag ens har grejer ?

Måste sluta skriva nu, skriver när jag har tid ! pussen



Jag och bästavän ! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

i love you brooo

2009-12-07 @ 19:03:39
URL: http://emmaalcen.blogg.se/
Postat av: juliaa.

men gud va heta ni e , det ångar ju om er !

2009-12-07 @ 21:30:17
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0