Hemma idag

nu är jag vaken igen och sitter och zappar på tv och ser om jag hittar nått kul. Fastna på oprah där "the black eyed peas" sjöng "I got a feeling" så dansde hela publiken med. Asså det var uppgjort innan så alla i publiken dansade en koregraferad dans. Och det såg j*vligt coolt ut ! :O

Tillbaka till mina biverkningar då, så har jag ingen feber längre iaf. Vet inte om jag hade det igårkväll. Men jag var jätte varm. Inatt/imorse låg jag och svettades och varje gång jag skulle vända mig vaknade jag. Men det var inte så ofta som tur var. Så jag sov ganska mycket inatt ändå. Nu har jag bara ont i halsen, jätte ont i armen, ont i huvudet och mår illa. Men ska nog sätta på en film och ta nått att äta.

 Det ända bra när man är sjuk är att man oftast inte har nån aptit så man behöver inte göra så mycket mat. Räcker med nått litet.



  ↑

Kolla på publiken hela tiden ! wow säger jag bara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0