Hos sandrush !

Efter shoppingturen åkte vi hem till sandra, och det är där vi är nu. Julia och Jolin gick hem, så nu är det bara Sandra, Amelia och jag här hemma. Hela förmiddagen har vi färgat varandras hår, så nu är Sandra och Amelia ännu mer brunnetter ? hahah eller har brunare hår iaf.

Nu Sitter jag med hårfärg i håret, och väntar på att få skölja ur det. Får se vilken färg det blir, hoppas på chockrosa ! vad tror ni om det :D men tror det blir mörkrosa :(

Lägger upp bilder på mina shopping(fynd) och bilder på min hårfärg när jag kommer hem.




Kommentarer
Postat av: Yoursooofine here!

Önskar dig en god fortsättning på de gamla året, och ett gott nytt år till det nya ;)

2009-12-27 @ 18:01:39
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0