Juldagen ! :D

Hemma hos mamma igen efter ett julfirande hos pappa. Julafton var som den brukar vara. Släkten var där, god mat, vi kollade på kalle anka och öppnade julklappar. Skulle träffat min älsklingskusin, men hon kom inte till slut. Blev lite ledsen, men  vad ska man göra ?

Nu har jag iaf precis ätit julbrunch och är väldigt mätt och nöjd med julmat på ett bra tag nu. Idag blir det bara slappdag. Kolla film och mysa i detta gråa trist väder. Snart är ju snön borta tyvärr. Eller visst, på ett sätt är det skönt när snön är borta men det är ändå så himla mysigt.

Imorgon blir det shopping dag med JJ, (jolin , julia) . Sen sover nog Jolin över här, mys på det. På måndag får jag äntligen träffa min sötnos igen. Har ju inte kunnat träffa varandra. Men det e långt till måndag, så får se hur jag klarar mig. he he. Ska nog gå.

ha en bra dag, god juldag ! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0