Julia fucking rosén

Tjena mors Beccas sexy readers!

Julia Rosén the one and only speaking ;) hehehe ne men nu ville iallafall B att jag skulle gästblogga åt henne, och självklart kunde jag inte säga nej!
Ikväll har jag Jolin och Becca varit hemma(oj råka fisa Jolin i ansiktet nu!) hos Becca, vi har kollat på "Och så kom Polly" och proppat i oss massa ostbågar, chips och marabou! We like...
Just nu är Becca nere och bajsar och jag och den andra J ligger och försöker komma på nya sexställningar! Jolins idé såklart... den tjejen asså -.-

Nej men skämtåtsido, Rebecca är en sjukt och givmild liten tjej. Hon kan vara lite mystisk, man vet aldrig vilket humör hon är på hehe. Hennes hår är ju to die for. 

 men nu måste jag sluta skriva höööööööj!

www.jjuliarosen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0