Klar med städningen !

städat klart hela mitt rum.

Dammat, plockat undan, lagt kläder till tvätten och damsugit. Tom bäddat sängen. Så nu är mitt rum jättefint och rent. Skönt att har gjort det.

Ska hoppa in i duschen, äta lunch. och sen ringa Emma. Blev inget cafe, eftersom manu inte kunde. Men vi tar det nån anna dag, lovet är ju 3 veckor !

Imon blir det mys med sötnosen och sen julliseberg med familjen. En mysmåndag med andra ord. På tisdag måste jag köpa dom sista julklapparna. Jag vet jag är sent ute. Men bättre sent än aldrig, right ;)

ha en bra, söndag ? aa det e söndag, ha en rikitgt bra söndag, för det tänker jag ha. hihi
Puss och kram ses på stan :)


Kommentarer
Postat av: juliaa.

hahahaah nej :D det ska mamma göra innan jul (y)

2009-12-20 @ 13:55:44
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0