Lördagskväll

Hemma igen efter släcktkalas.

Idag har jag typ inte gjort nånting. Gick upp, fixade mig, åkte till ett släcktkalas, och nu sitter jag hemma. På en lördag sitter jag helt ensam hemma. haha. Men tror det eller ej så är det jävligt skönt att vara helt själv ibland. Ta inte illa upp eller missförstå mig inte, jag älskar att vara med folk och vänner. Men är helt slut idag. Har gjort saker konstant denna veckan.

Så ikväll blir det väl film, som jag tänker kolla på denna gången, hiih. Och bara ligga i sängen och sova. Imorgon blir det kanske cafe med Daniela och Manuela ♥♥

Längesen vi pratade ut så skönt att få göra det. Tänkte ringa emma eller nått annat sött litet monster och snacka lite, och kanske hitta på nått. Klockan är ju bara halv 6 och det är lov + helg ! Men jag är som sagt ganska trött så får se. Nu ska jag kolla igenom alla bloggar och sen ringa runt lite, pussen.

Dagens  kalasoutfit ;





Blå klänning
svarta ribbade ? strumpbyxor
smycken
svart cardigan
vita converse
och min varma fina jacka !


Måste bara säga att det blir jävligt kallt om tårna när man har converse och det är -7 grader ute ! :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är, vad gör du? :)

2009-12-22 @ 21:54:31
URL: http://dduvetida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0