Med dig är jag glad

Det blev en lång träning idag, tror den var runt 2 och en halvtimma . Mina fötter värker nu. Och inte nog med det så hade vi ju kladsim idag. 

 Har precis kollat klart på paradise hotel, och andreas åkte ut ? ! :O:O

Aja sitter iallafall nyduschad framför datorn nu, med ett glas vatten. Vatten det godaste att dricka när man en törstig !  och en klementin för att fortsätta mitt julkänsla tema. hihi

Ska försöka lägga mig tidigt idag, men det kommer nog inte bli så. Men detta blir iallafall mitt sista inlägg för ikväll. Imon är det äntligen skolavslutning ! och då är vi lediga i tre veckor, jäkligt skönt. Ska bli massa julmys detta lov. Ligga inne och kolla film dagarna långa. Det ska bli ett vitt jullov.

Men nu ska jag säga godnatt, godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0