Min söndag !

Jag mötte upp issa vid netto så tog vi bussen till brunnsbo, där jag mötte upp min sötnos och hans kompis, pratade en stund. Sen kom Jolin och då gick vi alla fem hem till Issa. Efter en stund började jag färga Jolins hår, och resultatet blev jätte fint tycker jag ! man ser att det är en ljusare ton, passar verkligen henne.

När det var klart gick vi alla ut, killarna stack någonstans medan vi åkte till netto och träffade systrarna smiljanic. Sen efter en stund kom lilla maja. Åkte till marias köpte CHIPS (L) ihhi, sen åkte vi til en lägenhet. Så tråkigt som vi hade tänkte vi spela klädpoker, hahah ni kan ju tänka er själva hur det slutade...Inte mycket kläder på iaf, haha. När vi vart där en stund och skrattat och ätit upp allt deras godis åkte vi tillbaka till marias för maja skulle hyra en film.

När vi skulle gå så höll alla på med raketer, och så klart skulle dom springa efter och skjuta mot oss. Men eftersom jag och maja är så snabba så hann vi springa undan. Medan tina och issa stannade kvar se det blev dom som blev offren, haha. stackarna. När  vi äntligen kom på bussen åkte vi raka vägen hem.

Sen kom han som inte har några hästar hemma, han hade hyrt film och köpt cola och mera chips. Vi satte på filmen i issas rum och jag somnade nästan dirket, men vaknade hela tiden av att issa och han höll på och prata och vet inte allt dom gjorde. Så jag gick ut och la mig på soffan, men så kom issa ut och sa att jag skulle lägga mig där inne igen, så det gjorde jag. Och när dom sen äntligen höll käften var jag för pigg för att sova. Och så började en viss person snaraka !

Så jag la mig i soffan sen iaf, och nu till dess har jag sovit ljuvligt ! jävligt skön soffa. Men jag kommer fortfarande vara jätte trött. Ska bara äta frukost sen hem och fixa mig, för ska träffa x (LL)

Skriver mera sedan, ha en underbar måndag. Och amelia när du ser detta, får du fixa du vet vad !


Kommentarer
Postat av: yulia'andersson

frågestund i bloggen, fråga på ! :)

2009-12-28 @ 13:07:22
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0