Min söta syster som lucia !

hehe blev typ inget plugg ! :$$

orkade inte plugga så mycket. Matten har jag redan koll på, tror jag, haha. Och ergonomiarbetet skrev jag typ 3 rader. Men jag var inte på skrivhumör och fatta inte hur man ska göra och då kommer det bara bli dåligt så sket i det.

När min lillasyster och pappa kom hem hade dom köpt lucia saker till henne, och såklart skulle hon prova kläderna dirket. hah hon ville tom sova med dom. Men det fick hon inte. Nu ligger jag och hon i våran magiska soffa och kollar på Emil i lönneberga. När Angelica somnat ska jag nog hjälpa pappa med julstaden och lite mer julpyssel. Jag vet vi är lite tidiga men sånn är min pappa.

Lägger kanske upp bilder sen på vår fina julstad, pussen ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0