Mitt år 2009, ett år som aldrig kommer tillbaka !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? haha aa
2. Höll du några av dina nyårslöften? tyvärr nej, dåligt av mig. Men detta året ska dom hållas !
3. Blev någon som du känner förälder i år? inte vad jag kan komma på just nu.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Spanien, Grekland och Norge
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? kanske inte saknar, men vill ha mer av. isf ja !
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 januari, 7 december
8. Vad var din största framgång 2009? vet faktikst inte
9. Största misstaget? Att gå på vad vissa personer säger.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk, förskyld och sånt.
11. Bästa köpet? har nog inte köpt nått jättebra, hade nog kommit ihåg det isåfall.
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, och saker jag inte borde köpt !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JA :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? rap das armas, bad romance ,i got a feeling, whatever you like, och massa mer.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det beror på vilket år man jämför med, men det har väl vart både upp och ner tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer?  Tagit vara på allt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  väntat på att saker skulle hända, och några dumma saker...
18. Hur tillbringar du julen? Med släkten
19. Blev du kär i år? nära på iallafall (L)
20. Favoritprogram på TV? hahaha paradie hotel ofc !
21. Bästa boken du läste i år? eh...don't know
22. Största musikaliska upptäckten? hahaha va ?
23. Något speciellt du är stolt över? att jag vågat mera.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ehh det var typ 361 dar sen kommer inte ihåg det. Eller jo det gör jag visst, fick denna laptopen jag skriver på nu :D
25. Något du önskade dig men inte fick? do not remember
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var hemma hos mig tror jag, amelia sov över
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? aa några få saker, men man ska inte tänka så, man får tänka framåt.
28. Favoritparfymen i år? Jessica simpsson - fancy
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familjen, och min sötnos !
30. Vilken kändis var du mest sugen på? haha zac efron (A)
31. Vem saknade du? några få personer
32. De bästa nya människorna du träffade? Det är många ! men min sötnos såklart
33. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet inte riktigt eftersom jag har ändrat min stil väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0