På no lektionen !

hihihi, såhär busiga är vi på våra lektioner.

Ska egentligen läsa på hur vattenkraft funkar eller söka om berlinmuren, men detta är ju mycket roligare. hihi. Tyskan blev slapp, kollade bara på en tysk film. Nu har vi no och då har vi datorerna och då gör man lite hur man vill, hih. Sen blir det hemkunskap där jag och robin ska baka julbak och äga alla som VANLIGT !

Efter det blir det lunch sen so, tror jag ? slutar iaf halv 2 typ, så jävla skönt !

Sen blir det hem, sova. Eftersom jag bara sov 5 timmar inatt. Och jag måst sova minst 8, tack så mycket, haha ;)
Sen ska jag iväg på öppet hus till Mikael Elias. sköt om er så länge.



Det blir alltid fina bilder när vi har datorerna , haha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0