Pucko till ett pucko ! :)

Bestämde mig att jag skulle sova hos mamma idag istället för att åka hem till pappa. För då kommer jag vara hemma tio över tio, sen duscha, plugga och allting. Det blir så sent och sen ska jag upp tidigt för att åka till skolan. Så det blir enklare om jag sover hos mamma en natt.

Just nu sitter jag här framför datorn med min pucko , pucko till ett pucko ! ♥ hihihi har precis kollat klart på paradies hotel, tro det eller ej men det e beroende framkallande. Har man sett första, MÅSTE man bara se nästa.

På träningen hade vi spelarrekord, haha ! dålig stil av vissa att bara sticka, vi är väl fortfarande ett lag ? Kunde iallfall stannat och kollat ? men nä :) Påvägen hem blev det bilfik, haha vi har världens gulligaste tränare!

Nu måste jag snart plugga tyska, så ska inte skriva så mycket mer.  Imon blir det skola sen vara med tjejerna tror jag. Får se vad vi hittar på.

Puss och godnatt om jag inte skriver mer ikväll !


Update:Och förlåt om vissa känner sig träffade, men jag har bara skrivit som jag tyckte, och om ni kände igen er så håller ni ju bara med om att jag har rätt, right ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0