Schtaaan snart :)

åhhh vad jag är hungrig.

klockan ett sa jag att jag skulle äta lunch. Tror ni jag gjorde det ? nej. Kommer massa saker emellan hela tiden. Eller så är jag bara lat,haha. Det första alternativet låter bäst.

Nu sitter jag iaf och väntar på att middagen ska bli klar sen ska jag, Emma och Jolin till stan. Sätta oss på en cafe och prata i timmar.

Hörs ikväll när jag är tillbaka, och imon ska jag passa min lillasyster. Jippie ! ahhah det kommer bli mycket pippi. Men vad gör man inte för sin lilla skitunge ? <3

ciao


Kommentarer
Postat av: azra

nu finns svaren på min blogg sötnos, tack för din fråga/frågor :)

2009-12-20 @ 21:03:50
URL: http://aazrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0