två fucking dar till julafton !

Äntligen hemma från en underbar shoppingdag med älsklingsemma.

Sjukt kallt ute nu, fast den vita fina snön gör det så mysigt, att det inte sperlar så stor roll om det är kallt. Nu har jag iallfall köpt klart alla julklappar. Skönt att ha det gjort. Min sötnos får nöja sig med mig i julklapp. hahah. Tolka inte det fel nu, haha.

När jag kom hem var mina lår och fötter helt stelfrusna. Men har hunnit tinat upp lite nu. Idag hann vi med alla saker man kan göra när man är på shoppingrunda. Men är man så duktiga som jag och Emma är, så är det inte svårt. Vi skämde ut oss, emma ramalde nästan, en buss åkte ifrån oss, en buss väntade på oss, vi fick tränat våran kondition. hahah massa mera saker. Det blir nog tråkigt om jag ska rabbla upp allt.

Hade tänkt åka med Emma hem och klä hennes gran, träffa Amelia, få julklapp och sånna saker. Det orkade tyvärr inte jag. Så nu sitter jag helt ensam i min säng. Inte en kotte hemma. Så jävla skönt, men undra var alla håller hus ? hah.

Ikväll blir det iaf myskväll med mamma och thaimat. Kolla film eller nått. Väldigt skönt med lov. Då hinner man med så mycket mera saker. Annat blir det sen när skolan drar igång igen. Kommer inte göra annat än plugga och träna. Men det e då det. Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ska checka några bloggar och sen får jag se vad jag hittar på.

Ha en bra tisdagskväll



Dagens outfit;

lack leggins
vitt baslinne
vitt linne med text
svart cardigan
smycken
svart halsduk


Kommentarer
Postat av: yulia'andersson

kommentera gärna : vad vill ni se ? i min blogg =)

2009-12-22 @ 17:00:47
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0