uttråkad till 100, hej :)

måste säga att jag är så uttråkad så det finns inte, vart är alla roliga personer när man behöver dom ?

Inte här i närheten iaf, men jag överlever nog. varför känns det som att allt jag gör blir fel. Jag förstör för mig själv hela tiden, och ni som läser detta strunta i det. Känner bara att jag behöver skriva av mig. Istället för att sitta och prata i telefon så kan jag ligga här och skriva hur jag känner/tycker.  Jag vet inte hur jag ska skriva, och jag vill låta helt deprimerad för det är jag verkligen inte, är läskigt lycklig ♥.

Men alla personer har sina upp och ner dagar, right ? och just nu mår jag ner, men det kommer vara borta när jag vaknar hoppas jag. snart är det nyår, och jag hoppas innerligt från mitt hjärta, att det nya året börjar bra !

Allt jag ville skriva just nu, ha en bra onsdag. Själv ska jag nog sova. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0