zuuup brreee

shoooo shoooo

Det har varit en obeskrivligt dålig uppdatering men det e pga av skolan som jag då tar före bloggen. Nu e jag tbx för en kväll. För imon kväll ska vi åka till norge och då blir det ingen uppdatering under hela helgen.

skönt att alla prov och inlämnigar är klara, bara några få läxor kvar. Så nu är det första kvällen jag kan rikitgt slappna av. All packning är klar och hemkörd till stampe, ska bara packa ner min skiddräckt ? hahah vad heter det ? och sen nån mössa, ett par vantar och en laddare.

Nu ska jag kollla tv och slappa så jääävla skönt ha det bitches !

Tack för ni läser min blogg, och checka gärna in min söta kanins blogg ♥
"jul ska vi rulla runt i snön, den från norge, nakna ! ;D" 

Läs min bebbes blogg !
vikkeslikke !   ← klicka in !!!!!







Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha so sweeeet.

ja nakna ska vi rulla runt i norska snön som smugglas till swediii :D

jag älskar och saknar dig becciiiiss pössss

2009-12-09 @ 20:19:11
URL: http://victoriabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0