Alltid blåvitt ♥

Hahah, jag skrattar åt vissa personer. Jag låter alltid så glad så nu måste jag få skriva av mig lite. Ni som vill ta åt er, varsågod.

1. stör mig på personer som tror dom e störst, bäst och vackrast ! Vissa har fått lite fööör mycket luft i sig, sorgligt faktiskt. Och om ni inte visste. ALLA älskar INTE er ! sanningen är hård ibland, buhu.

2. Stör mig också på personer som måste ha uppmärksamhet twentyfour-seven. hahah, det e också lite sorgligt, attention wh*re , saaaad.

3. och ALLA aik fans, eller alla sthlms fans faktikst. Vad stolt över gbg ffs, om du bor i gbg ?! pinsamt faktiskt ! HAHA
 seriöst, skäms du inte ?

Så nu mår jag lite bättre, ha en bra söndag. Och synd att sm-guldet inte kom där det hör hemma. Men sånt händer. Alltid ifk:are iaf !! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0