at kusses place ;)

Hemma hos kusinknas, Liam leker med sin bil samtidigt som tv är på i bakrunden. Nån film om bilar, såklart. haha. Mia står i köket och diskar. Och lilla Issa är ute och ränner, haha, nä men jag kände mig lite hängig så jag gick hem till henne i förväg. Hon kommer väl hem om en stund. Klockan nio blir det csi och mys.

Dagordning :

sola   √
äta lunch  √
städat mitt rum  √ 
vart med vänner  √
mysa (ska göra nu)  √

Börjar imon kl 10 i frölunda, kommer säkert bli en intressant dag. Göra suschi (stavning) med mera. Skriver mer imon om hur första dan på "jobbet" blir. Detta blir säkert mitt sista inlägg för ikväll så godnatt och ha en underbar måndag vänner små ♥


Kommentarer
Postat av: juliaa

som om den skulle vara din eller nått. det kallar jag HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAH

2009-11-16 @ 22:57:35
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0