Bara en enda stor slappdag !

Nu har jag ätit middag och jag är mätt och belåten. Blev ingen städning blev bara mer saker som kom fram och det är lika med mer städning imon. Suck. hahah.

Imon sticker jag och Emma från alla problem till da bratstad ;D. Kanske inte från alla problem men några. Och jag måste börja skriva den där analysen snart, jippie. Nä usch för skolan. Men jippie för shopping. Och jag tror jag ska lägga kärleken på hyllan ett tag. Eftersom det funkar inte värst bra, och vill inte tvinga fram massa känslor.

Nu ska jag nog slappa vidare Haa en göööörgoo söndagskväll ! ♥

Saker jag orkat gjort idag ;
• fixa/städa rummet
• tvätta allt som ska med till sthlm
• hämta mina kläder hos issa
• köpa jacka 
• kolla upp öpeethus tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0