Dålig uppdatering, my bad !

sorry för dålig uppdatering. Men har haft fullt upp hela dan.

Vaknade i lekstugan av att sandra petade på mig. Och klockan var bara 10. Men var ändå tvungen att gå upp eftersom vi hade bestämt träff med Amelia inne i stan. Så vi åt frukost, fixade oss och åkte in. Jag hittade min nyårsklänning. Jätte söt klänning !. Så nu e jag nöjd. Efter lite shopping satte vi oss på espresso house och sen fortsatte shoppingturen. Efter det åkte vi hem och jag duschade , sen gick vi ut och tog massa kort.

Men det var så kallt så efter en timma gick jag hem och Ampe och sandra gick till ampe. När jag kom hem så satt jag mig och åt. Nu sitter jag och kollar på tv:n. Och vet du vad jag såg , hhahahah paris hilton british best friend. Räckte det inte med det första programmet ?

Är det inte lite patetiskt att göra ett program för att få en bästis ? man hör ju hur bra det kommer gå.

hahaha
Ska nog gå och lägga mig tidigt idag. Är jättetrött, är så trött att jag gick in till badrummet när jag skulle lämna disken. aja nog om allt det där nu. Nu ska jag kolla tv, och sen kommer det upp bilder från dagen och på det jag köpte. Bilder från förut kommer säkert upp på sandras blogg eftersom det var hennes kamera vi tog med.

Arriverrderci ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0