Denandranovembertvåtusennio

Jag längtar till Julafton, ohyes i do !

Jag känner att jag har tappat insparation om vad jag ska skriva i bloggen. Det blir bara om saker hela tiden känns det som. Och det är så mycket plugg nu som går före bloggen. Så det blir inte så mycket vettigt skrivet. Men det ska absolut ändras på. Nu idag har jag inte gjort så mycket. Kollat på tv med mamma och min sjuka lillebror. Stackarn har feber och allt. Och så har jag pluggat lite tyska, som verkligen behövs (Y) .

Och till en roligare sak nu då. När jag sitter här och läser olika bloggar så skriver två personer likadant. Nämner inga namn. Men dom skriver iaf att dom inte hunnit plugga av vissa skäl och att dom ska plugga extra hårt på lektionen imon. Och det roliga/komiska i det är att ingen utav dom kommer göra det. Alla vi tre vet det. hahahhaha. En bra start att tänka att man ska göra det iaf. Men som sagt mycket snack, lite verkstad. Det är där det måste bli ändring tjejer ! Men nog om dom nu.

För nu ska lilla jag lägga mig, och drömma om dig ! ♥

Och förlåt om jag är sur just nu, men ni vet hur det är med mig. Världens humör. Så om jag säger nått elakt i hastighetens namn eller blir sur. Snälla ta inte åt er , tack.

Och för ni som undrar, om 2 månader, 2 veckor, och typ 12 timmar fyller jag 16 ! :D



 

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0