En underbar lördag !

Sorry folket, men jag hann inte skriva i morse. Gick upp vid nio åt frukost sen skjutsade pappa mig till skra bro. Mötte upp mamma på backaplan och sen tog vid bussen domkyrkan där det var öppet hus för kitas gymnasium. Och skolan var faktiskt mycket bättre än vad jag förväntade mig. En mysig liten skola med jättebra lärare och bra gemenskap. Det enda som var lite dåligt var att lunchen var lite sen men det var allt.

Och efter det gick jag och mamma till åhlens och köpte lite saker. Sen hämta vi upp max och åkte till Allum. Där jag och mamma gick runt i alla affärer men hitta bara saker på gina. Stackars max bara gick runt med oss. Haha. När klockan var 2 var det dags att åka och kolla på Lillbrorsans mat. Han gjorde 3 av 4 mål så får väl vara lite stolt. Men jag och max satt bara och lyssna på musik, men det var faktiskt en stolpe ivägen :$$.

Nu ska jag äta middag med familjen och ampeee. Hon schlaffar ju över här idag. Puss på denna dagen.
Ha en fortsatt bra dag ! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0