.

Hemma igen. Nu har jag fixat min bränna en aning , äntligen. Kan ju inte gå runt som en blekfis, hahha. Inte jag i allafall. Nog om det.

Janne och Emma hämtade upp mig tio i ett så åkte vi till  johanssons och åt lunch. Efter det gick jag och emma till sportlife där vi solade. Sen körde Janne hem mig. När jag kom hem började jag städa mitt rum, så duktig som jag är. Nä, men det var order från mamma eftersom dom ska måla om övervåningen idag. Och så tänkte dom ha mitt rum som nått ställa-undan-alla-möbler-rummet. Och eftersom jag inte kommer vara hemma var det okej.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig för att sen träffa min sötnosar. Sover hos kusin som sagt idag. Skriver senare om dagen, i guess .

Ha en underbar måndag , ses !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0