Farsdag !

Hej bloggen !

Jag har inte hunnit skriva nått idag för jag gick upp tidigt för att göra mig iordning för att sen spela match. Och när jag kom hem åt jag middag och sen somnade jag på soffan. Nu har jag äntligen duschat och somnar snart igen, haha.

Nä, ska nog göra mig en kopp tee och sitta och mysa framför tv:n.  Matchen gick väl sådär..ingen vinnst. Men vi kämpade på som vanligt. Vi fick också hjälp av två tjejer från det andra backa-laget, så tack till dom. Eftersom alla är skjuka, jobbar, flyttar ja, jag vet inte allt vad alla håller på med. Men då blir det att vi måste ha lite hjälp. Nog om matchen.

Imon blir det skolan och sen hem och lata mig, kanske göra nån läxa, om jag inte hinner klart på strimman. Dagens outfit ploppar upp imon med. Ha en fortsatt bra Farsdag och ta hand om era pappor ! ♥

Grattis på farsdag, pappa ! ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0