Första dan på praon - at the sushishop

Gick hemifrån 9, började 10, slutade 4 kom hem 6, halv 7.  - lång dag med många händelser

En mycket rolig dag idag. Lärde mig massa nya saker. Åt tillexemepel SUSHI !! , haha trodde aldrig jag att jag skulle göra. Ibörjan var det gott, men efter en stund blev det för mycket och blev inte gott. Efter en lång dag i sushifiket, åkte jag och issa till backaplan och åt vår middag på paprika.

Unda hur många dar det kommer ta innan jag gör bort mig ? 2 ?, isåfall imon. I början fattade jag ingenting. Men nu börjar jag fatta hur kassan och allt funkar. Men i slutet av dagen idag så var jag och Issa ensamma med ena "kocken" som gör sushi, och det värsta är att han inte kan svenska. Som tur var kom det inga idioter som skulle ändra på hela sortimentet. Hahah, det gjorde det nämligen tidigare idag. Och en surkärring stötte vi också på.

Mycket vi hann göra denna dag. Om 45 minuter sätter jag på desperate houswifes. Ett måste att följa ! :O

Jag tog några bilder idag. Men glömde sladden hemma. Och eftersom jag sover hos issa får jag väl hämta den imon. Så imon efter jobbet kommer bilderna upp från idag och även dagens och gårdagens outfit. Och en toooo coool fooor yoou bild ! :D hahahhaha, nog om allt sån trams nu. Ha en underbar dag alla.

Kommer inte kunna uppdatera så ofta eftersom jag jobbar hela dagarna , men ha det så bra så länge. ♥
och om du, dodo läser detta, snälla skratta inte ;)

Måste bara lägga in två saker jag saknar en aning !

Mitt solblonda hår ! men gillar fortfarande mitt bruna, såklart !



Och  sol, bruna ben, värme , SPANINEN !



Kommentarer
Postat av: sandraa

men självklart latmask !

2009-11-17 @ 21:33:34
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: emma

aa hoppas att du gillar ditt bruna (Y) <3

2009-11-17 @ 22:42:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0