Fredag den 13:onde !

hihihi, idag så ska det vara otursdag. Men jag har inte haft mer otur än vad jag brukar. Så jag vet inte rikitgt om jag ska tro på den otursdagen.

Efter en ganska lång men ändå snabb skoldag så gick vi och åt på secret. Satt där i lite mer än 2 timmar och bara snacka. Och skrattade som vanligt åt allt. haha. Älskar er tjejer ! ni är min livskraft, ni är verkligen det. Efter vi suttit där följde dom mig till bussen så tog jag en tidig buss hem. Nu har jag suttit och kollat på idol. Och ska nog gå och lägga mig snart. Eftersom jag är så trött så jag tror jag ska somna nu.

Helgens planer loooooks like this:

Lördag: Öppet hus på kitas kl 11-13, och Ampee sover hos mig ??
Söndag: Träna med Emma  kl 12, och sen cafe med Manu och Danni ?

hahha jag vet lite onödigt att träna och sen gå på cafe. Men jag ska inte äta nånting nästan då. Går ju på Diet, not ! ahhah. Nu är jag så trött så jag bara flammsar.

Men en sak som min underbara vän sandra undrar: Livets mening ?
aa, jag tänker också på det. Och jag har hittat ett svar. Ät dig tjock och rulla fram på gatorna samtidigt som man sjuger så falskt så alla får tinitus :D . Nu har jag flamsat klart. Not , hiiih.

Godnatt på er nu, och hoppas ni får en trevlig otursdag och en trevligt natt ! ♥




Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack detsamma älskling (L)

2009-11-13 @ 22:39:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0