Hemma hos pappa :)

Nu är jag hemma hos pappa igen efter en natt och frukost hos Emma. Tack för kvällen igår tjejer, ni är guld värda. Det känns som om vi håller på och glider isär så det var skönt att träffas igen. Trevlig middag med jätte god mat och efterrätt och sen lite idol. Där rätt person åkte ut, haha. Eller hur sandra ;)

Efter det stack vi ut en stund. Var inte ute så länge så sen blev det hemgång till Emmisen <3

Idag blir det att barnpassning av min lillasyster. Eftersom min pappa har inflamation i benet, feber och huvudvärk. Mys med familjen med andra ord. Så ikväll kommer jag sova gott. Efter en hel dag lek med akke. Våran dags planering:

Klä ut oss till tjuvar, spöken och häxor.
Måla fars dag teckning
Ta kort
Göra olika frysyrer på varandra, alla är Angelicas ideér.

Sen ikväll blir det äntligen lugn och ro och då kommer jag somna framför tv:n tror jag. Och imon är det match !
TAGGA TAGGA TAGGA.

Skriver senare, ha en fortsatt bra lördag ! :D

När du ler, ler jag ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0