Hemmakväll !

kom precis innanför dörren. Har vart ute en stund, skulle träffa Vikke. Men hon hade åkt när jag och Emma kom fram. Det slutade med att vi följde med Maja, Amelia, Issa och Tina hem till Tina. Satt och åt upp typ hela deras hus, haha. Men jag var ju tvungen att hjälpa mamma och mår inte så bra så bestämde mig för att gå hem.

Imon blir det MRL. Sen hem duscha, fixa mig och äta adventsmiddag med Släkten på mammas sida. Efter det kommer Emma hem och vi fixar oss för att åka till Liseberg, och gå på julmarknaden.

Nu blir det att plugga till fysikprovet och sen då hjälpa mamma. Och ikväll blir det mys med film ! längtar till det ♥

Auf wiedersehen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0