Home sweet home ! <3

Äntligen hemma, jävligt skönt.

Har haft det underbart, men som dom säger, borta bra men hemma bäst!

ska äta , och ha fredagsmys med mamma, eftersom alla andra är borta. Äta gott och kolla nån film så måste gå nu. Skriver mer ikväll och lägger in lite bilder med mera. Har inte haft nån dator eller tid att blogga borta i sthlm, men det ska bli mycket bättre när jag är hemma nu.

Ha en underbar fredag !



Vad har hänt med allt ? 
var står vi ?
Jag känner att vi glider ifrån varandra, varför ? 
varför känns allt så förändrat ?
varför pratar vi inte längre ?
varför har ingen sagt nått ?
jag hatar denna känsla. Jag älskar dig hoppas du vet det !

Ni är mitt allt, och vill inte förlora en enda av er  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0