home sweet home

Äntligen hemma, puh.

En jobbig dag idag. Men nu kan jag jättemycket om sushi. Vet inte när jag får användning av det, haha men men. Eftersom jag är så snäll, tog jag med sushi hem till min familj. Från frölunda ända hem till backa. Men nej tack till mig. Jag hoppar över det.

Träffade dodo på bussen hem , så jag, mia och dodo snakka väldigt mycket på bussen. Men på backaplan övergav dom mig :(. Så nu sitter jag här hemma hos mamma med datorn iknät och tv på, och lillbrosan brevid mig och vi sitter och diskuterar svininfluensan.

Han har nämligen tagit sprutan, och jag sa att jag inte ville det för alla mår ju så dåligt efter den och han blev jätte upprörd. hahah. Han ba; men okej du behöver inte ta den, men dö då. Men du kanske vill dö. hahhaha omg, pms ?

han e ju typ 3 ? nä, men nästan och då vet man ju inte så mkt.

Ikväll vet jag inte vad som händer, mina "så kallade" vänner vill ju inte ha nått att göra med mig :( .

Ni som inte känner mig, jag är inte seriös.
****** , **** , ****** jag är dödsseriös !!!!

hihihi, busiga jag har inget mer att skriva, puss puss


Kommentarer
Postat av: juliaa

hahah tönt :p

vadå död !?

2009-11-20 @ 17:13:28
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0