Hos kusinen, mitt tredje hem !

Hemma igen efter jobbet, och det gick väldigt bra. Jag klarade av kassan själv, och det är inte bara växel tillbaka. Massa olika knappar, och vissa är på japanska. haha. Det kom en till praktikant till jobbet idag, anneli, en jättegullig tjej som gick sista året i gymnasiet. Vi stod och prata ganska mycket och till slut blev kinesen lite sur på oss. hihi.Men vi klarar faktiskt av att göra 2 saker samtidigt.

Snart ska jag och issa göra makaroner och köttbullar, eller får jag göra det själv om issa ska ut. Klockan 8 blir det träning i brunnsbo. Nu ska vi bara slappa framför tv:n, skönt efter en hel arbetsdag. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0