I riksdagen ; the office

hej alla mina bloggläsare.

Som ni kanske förstår så funkar inte Gunillas internet. Så det blir inte så mycket bloggning. Bara när jag och Emma smiter in på Gunillas kontor och lånar datorn.

Idag har vi varit på rundvandring, och fått reda på massa om riksdagens historia. Det blev lite mycket tjöt emellan åt. hihi. Tills sist fick vi prova att skriva med fjädrar och såklart skulle Emma skriva nått omoget som inte ens behöver nämnas. Och så såg vi simon's tvilling :O fast i större storlek. haha.

Mellan klockan 1 och tio över 2 kollade vi på en debatt, mellan Gunilla och kulturministern. Men i slutet blev det så mycket konstiga ord så man fattade inegnting.

Nu ska vi gå ut på stan och shoppa, suck on that biatches !  hihi. Sen blir det troligtvis bio på kvällen. Men nu säger Emma till mig att jag måste sluta, puss på rumpan

have a wunderful day ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0