Innan träning !

Snart är det dags för träning med dom bästa igen. Har inte tränat på en vecka nu typ. Och det är för att alla j*vla förskylningar är nu. Åh hatar det. Men bättre det än svininluensan iallafall. Idag har det inte hänt så mycket. En vanlig tråkig skoldag. Men jag har ju min favoritbit i skolan, hahah ;). Men får se hur det blir med allt det. Verkar inte vara nån idé. Men nog om det.

Efter skolan blev det att jag följde med Sandra hem. Åt och pluggade tyska. Menkan fortfarande inte tillräckligt mycket. Inatt sover jag hos min mammi istället. Orkar inte åka enda hem till pappa efter träningen.

Det var min dag, skriver kansk mer sen. Om jag hinner. Men har som sagt ganska mycket just nu.
Ha en underbar dag sötnosar ! <3





Kommentarer
Postat av: nathalie

ha en bra dag du med:D

2009-11-06 @ 09:36:29
URL: http://allaboutnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0