Klar med tyskan !

Ätnligen säger jag, äntligen är tyskan klar. Fattade knappt hälften av den översättningen, och jag ska ha mvg, haha ! Det sista jag gör ikväll blir väl att sätta mig framför tv:n , äta nån kvällsmacka och sen tänka på vad lilla jag ska ha på mig imon, slappis, fin ? hm... det jag vet är i allafall att jag ska lägga mig tidigt, för jag måste upp 6 imon. JIPPIE ! -.-

Detta blir nog mitt sista inlägg för idag, hinner inte lägga upp så många inlägg, tyvärr. "I'm a busy women" .
hahah yes i am. Imon blir det ingen bodypump för mig, har för ont i min handled, men jag tar en springtur på bandet. Ha en underbar kväll, och sov gott sunshine ! ♥


Kommentarer
Postat av: sandraa

FRÅGA I BLOGGEN: KOMMENTERA VAD DU TYCKER & TÄNKER OM ATT KILLAR BÄR SMINK !

2009-11-09 @ 21:29:43
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0