KLUMPIG KUSIN !!!!

hhahahahhahahhaha jag har nog världens klumpigaste kusin.

När vi hade ätit middag, SOM JAG LAGADE. så skulle vi gå ut på balkongen och då tappar issa sin mobil så batteriet flyger ut och vi vet inte var det hamnar. Så issa springer ner och kollar men det ligger inte där. Så hon säger att jag ska hjälpa henne leta. Så vi letar i rabbatter och allt. Jag river mig tom på några fucking rosor !. Sen till slut så går vi till grannen under så frågar vi henne. Hon går tills sin balkong men hittar inget. Så vi frågar grannen under. En gubbe, han går och letar och hittar det. så säger han ba:

Han; Får jag inget för det ?
issa; ehh.. ?
Han ; inte ens en kram ?
Pinsamt skratt, issa ; jo visst, det kan du få.

båda; hahah
Han; tappa inte bort det nästa gång bara ;)

issa; hahha ,nä det ska jag inte.

Så går vi upp igen, hahahhahaha dagens skratt, tack för du finns bästaste kusin !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0