Lördag :)

Nu har jag lekt klart med lillskiten och vi har alla ätit middag. Alla i familjen är samlade i vardagsrummet. Pappa och Angelica ligger i soffan, Matte ligger i MIN futölj och jag sitter vid vardagrumsbordet. På tv:n är det IFK-AIK matchen. Just nu står det 0-0 men vi hoppas på en blåvit vinnst. Nog om det nu. Ikväll blir det film och chipsmyys.

Man ska aldrig underskatta små barn, haha. Angelica blir helt crazy när hon har druckit cola så därför får inte dricka så mycket. Så när dom satt klistrade framför tv:n, smög jag ut i köket för att hämta lite cola. Så hör jag små steg komma till köket så jag ställer colan på bänken och ställer mig framför

- Becca, kan jag få lite juice ?
- a visst, öppna kylskåpet så kan jag ta fram den.
- vad gömmer du becca ?
- vadå gömmer , jag gömmer inget ?
- varför har du då colan där ? *pekar på colan , bakom min rygg*

hahahha hur f*n visste hon att den var där, jag blev helt stumm, sen gick hon bara ut ur köket.

Vad ska ni hitta på ikväll sötnosar ? ♥


Vi lekte, häxa, tjuv och skellet :p hahha. Mitt rikitiga jag, enligt vissa ;D


Kommentarer
Postat av: juliaa.

absolut inte ! ;d

2009-11-07 @ 17:53:11
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: rasmus och nils

Nice blogg!

2009-11-07 @ 18:16:50
URL: http://wellsknack.tk
Postat av: Jessica

Söt liten flicka :)

2009-11-07 @ 18:46:07
URL: http://jessicahaddad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0