Måndag, igen !

Hejsan allihoppa,

nu är jag äntligen hemma. Jäklar vad kallt det är ute nu. Höll på och frysa ihjäl mig kändes det som. Inget vi gillar, bu för kyla ! Sitter här och äter min krya-på-dig-choklad. Efter matchen igår har jag ett jättestort blåmärke på min överarm och min underarm är svullen. Har ganska ont i den. Från armbågen ut i lill-fingret. Gör ont varje gång jag vrider den. Aja no om min smärta, haha. Ska sätta på en kopp te för att te är min stora passion. Och sen måste jag nog plugga lite tyska.

Efter det blir det middag. Sen mer plugg, jippie !

Imon blir det skola och sen bodypump. Och sen hem och lata mig, säkert plugg där med. Och på onsdag har vi volleyboll turnering, där man ska klä ut sig :D, riktigt roligt är det !!

Här får ni dagens outfit, skirver sen mer ikväll om.. nått, hahah !

Dagens outfit:
Converse
lackleggins
vitt linne
svart cardigan
smycken
halsduk


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, fin blogg! :) Kom gärna in och läs/kommentera/följ min med!

2009-11-09 @ 17:39:20
URL: http://notasoldier.blogg.se/
Postat av: michelle

skitsnyggt!

2009-11-09 @ 19:24:25
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0