Måndag , sista november

tjenixen alla mina söta läsare

Kom nyss hem från backaplan, fråga mig inte varför jag följde med mamma och min lillebror dit. Haha jag som egentligen behöver plugga, aja baja till mig ! Nu har jag tre timmar på mig att plugga och det borde jag ju hinna, eller. Annars är jag ju lite trög. Kan egentligen inte ens plugga så mycket, får typ plugga en kvart sen vila en kvart osv.

Idag var skolan ganska lugn, vikarie i no. Det var rikitigt skönt. Hatar våran fisklärare. Mellan dom två sista lektionern tog jag och Emma vaccinet för svininfluensan. Emma blev helt blek i ansiktet och höll på att spy. Stackarn. Men nu mår hon bra gissar jag på. Själv känner jag bara lite i armen..men vi får väl se ikväll hur det blir. Alla säger ju att natten / dagen efter blir värst. Får se om jag stannar hemma imon. Nu mår jag prima prima iallfall.

Efter skolan gick jag och Emma till donken och åt lite där innan vi gick till sportlife och hämtade vårat pass dom hade hjälpt oss med. Vi ska ju hålla en egen lektion och då har vi valt ett ariobicbasserat pass. Vi fick låna två skivor och ett papper med några förslag till steg och sånt. Det blir säkert bra

Efter det gick vi hem till henne och lyssnade på låtarna sen gick hon ut med bulten och då gick jag hem. Nu sitter jag i min säng och skriver detta, samtidigt som "biggest loser" är på i bakrunden. Tänk ändå hur mycket man kan väga, inget elakt menat nu till nån. Det är bara en tankeställare, och jag tycker jag är "tjock" ibland...

Nog om det, och nu blev det väldigt mycket text såg jag, så om nån har läst igenom allt detta så är ni väldigt duktiga, haha! Nä , nu måste jag plugga. Puss så länge !



Bild från liseberg igår ! , mer bilder finns på Emmas blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0