Segern är vår :D !

yesyesyes !

Vinsten gick till oss. En riktig efterlängtad vinst. Bra jobbat idag alla underbara tjejer! alla vi har i vårat lag. Hihih, riktigt glad är jag nu ändå. Men kan inte skriva så långt, måste sova så jag kortar av allt jag tänkt skriva.

Idag var det ändå en rikitgt skön dag iskolan. Inga jobbiga lektioner. Och vår gympa lektion var tio min (Y).

Efter skolan besökte jag och Emma graven. Idag skulle hon blivit 48 år. Jag tänker inte rabbla upp en jävla historia om det nu , men kan ta det lite kort. För att det är ganska personligt. Men för exakt 2 år, 5 månader och 2 dar sedan gick tyvärr min pappas sambo bort i cancer. Pappa och Ingrid som hon hette var gifta och hade hus (huset vi bor i nu) och ett barn tillsammans. Och det underbara barnet som dom fick är min lillasyster som tyvärr får växa upp utan en mamma. Detta är ganska känsligt och personligt som sagt så tar inte upp så mycket mer. Men var inte rädd för att fråga om ni undrar något. Hennes födelsadag idag så:

Grattis på födelsedagen ! Vi saknar dig så här, hoppas du har det bra



Hade tagit kort på hennes fina grav men bilderna vill inte läggas in.
Imon blir det restaurang, kan man kalla det det ? iaf, restaurang med gilrsen, puss på det.
Nu ska lilla monstret sova, imon är det sista dan i skolanpå två veckor. FREEDOM !

Godnatt och sovgott ;D


Kommentarer
Postat av: sandraa

grattis ... <3

2009-11-12 @ 22:52:58
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: amelia

grattis, så vacker !

2009-11-13 @ 22:11:37
URL: http://ameliaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0